// یکشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷

بازی Postal به خاطر «خشونت بیش از حد» در گوگل پلی منتشر نمی شود

برخی قوانین دست و پا گیر و عجیب گوگل پلی این بار دامن‌گیر بازی Postal شده تا این بازی محبوب پلتفرم‌های پی‌سی نتواند نسخه‌ی اندروید خود را به خاطر «خشونت بیش از حد» در بزرگترین استور اندرویدی منتشر کند. در ادامه با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
سازندگان بازی در رابطه با این اتفاق گفتند:
متاسفانه بازی پوستال به خاطر آنچه «خشونت زیاد و بیش از حد» توسط گوگلی پلی نام گذاشته شده، در این استور منتشر نمی‌شود. بسیار ناراحت کننده است که بازی ما نمی‌تواند در کنار بازی‌های دیگری مانند GTA، Carmageddon و بسیاری از بازی‌های بزرگ و البته خشن در گوگل پلی حضور داشته باشد.
کاملا مشخص است که سازندگان بازی با طعنه و گوشه کنایه اعلامیه خود را منتشر کرده‌اند و تا حدی هم صحبت‌هایشان منطقی به نظر می‌رسد. بازی‌هایی به مراتب خونین‌تر در گوگل پلی‌ حضور دارند اما قوانین دست و پا گیر این استور دامن‌گیر پوستال شده است.
با اینکه این اتفاق ما را نا امید کرد، اما دلیل نمی‌شود تا شما از تجربه‌ی پوستال بر روی دستگاه‌های اندرویدی خود عاجز بمانید. ما به دنبال انتشار بازی در استورهای دیگر مانند هامبل و آمازون هستیم. ما شما را در جریان انتشار نسخه‌ی اندروید پوستال قرار خواهیم داد.
پوستال در سبک تیراندازی با دوربین ایزومتریک است و آنچنان گسترده و پر جزئیات نیست، اما در زمان خود به خاطر شیوه‌ی ارائه‌ی خشونت بی حد و حصر در بازی‌های ویدیویی معروف شد. Postal یک ادامه‌ در سبک تیراندازی اول شخص هم دارد و سابقا فیلمی بر اساس این بازی با کارگردانی آو بول منفور ساخته شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده