// پنجشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۴۹

رسما تایید شد: بازی Bloodborne در انحصار پلی استیشن 4 باقی می ماند

چندی پیش بود که شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه‌ی بازی Bloodborne، جدیدترین ساخته‌ی استودیو فرام‌ سافت‌ور برای پلتفرم PC در فضای وب منتشر شد و خوشحالی طرفداران این پلتفرم  را به همراه داشت. اما امروز سازندگان بازی به این شایعات پاسخ دادند و bloodborne را یک بازی در انحصار پلی‌استیشن 4 توصیف کردند.
فکر کنم اسم شعبه فرانسه خرده فروشی آمازون برای خیلی از ما آشنا باشد، چرا که سابقه‌ی زیادی در لیست کردن برخی بازی‌های انحصاری برای پلتفرم‌های دیگر را دارد. حال در جدیدترین اقدام این خرده فروشی، بازی Bloodborne  را که در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 است، برای پلتفرم رایانه‌های شخصی لیست کرده است. این کار خرده فروشی آمازون با واکنش خوب طرفداران رایانه‌های شخصی مواجه شد و حتی بسیاری اقدام به جمع‌آوری امضا و درخواست از سازندگان کردند. کید کریس، مدیر محصولات استودیو فرام‌ سافت‌ور امروز در توییتر خود آماده‌ی پاسخگویی و رفع ابهامات شد و گفت:
برای کسانی که از ما می‌پرسند باید بگویم bloodborne در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 است و هیچ برنامه‌ای برای عرضه بازی بر روی پلتفرم PC نداریم.
نکته‌ی جالب در مورد کسانی که اقدام به جمع‌آوری امضا کرده‌اند این است که آنها فرام‌سافت ور را خیانتکار توصیف کردند، چرا که این استودیو دو بازی قبل را برای پی‌سی هم منتشر کرد اما حالا یکی از بهترین محصولاتش را دور از دسترس این هواداران قرار داده است. با تمام این اوصاف، سونی حتی قبلا هم ثابت کرده که به همین راحتی‌ها بازی‌‌های انحصاریش را به مقصد پلتفرم‌های دیگر رها نمی‌کند. ‌Bloodborneِ، ساخته‌ی مشترک استودیو‌های فرام‌ سافت‌ور و شعبه‌ی ژاپن بخش سرگرمی‌های سونی است که به تازگی فقط برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شده و امتیازات فوق‌العاده بالایی را هم از سوی منتقدین دریافت کرده است. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده