نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

با تصاویر هنری جدید Wolfenstein: The Old Blood، به آلمان سال ۱۹۴۶ سفر کنید

ماه گذشته شرکت بتسدا از بسته‌ی الحاقی مستقل Wolfenstein: The Old Blood که مقدمه‌ای بر داستان Wolfenstein: The New Order است رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید به تماشای چند تصویر هنری زیبا از این بسته‌ الحاقی مستقل بپردازید و باری دیگر خود را در آلمان سال ۱۹۴۶ پیدا کنید.
در این تصاویر هنری می‌توانید بخش‌هایی از محیط‌های بازی که در طول بازی با آن‌ها برخورد خواهید کرد را مشاهده کنید و خود را آماده‌ ماجراجویی‌های جدید بی.جی بلازکویچ در این بسته الحاقی مستقل کنید. شرکت بتسدا در رابطه با داستان Wolfenstein: The Old Blood گفت:
سال 1946 است و نازی‌ها در حال پیروزی در جنگ‌جهانی دوم هستند. برای جلوگیری از این اتفاق، بی.جی بلازکویچ عازم یک سفر دو قسمته به اعماق باواریا می‌شود. در قسمت اول این سفر با نام Rudi Jäger and the Den of Wolves، بلازکویچ برای دزدیدن مشخصات مخفی‌گاه جنرال دِتس‌هِد به قلعه‌ای نفوذ می‌کند. در قسمت دوم این سفر با نام The Dark Secrets of Helga Von Schabbs، قهرمان داستان ما برای جستجو در رابطه با اطلاعاتی مهم به شهر ولف‌بِرگ می‌رسد. در این شهر یک نازی بی‌رحم در حال رهایی یک نیروی تاریک و قدیمی برای از بین بردن انسان‌ها است.
Wolfenstein: The Old Blood در تاریخ ۵ می ۲۰۱۵ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴) به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی و تنها به صورت دیجیتالی و با قیمت ۱۴.۹۹ یورو برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. همان‌طور که از نام این بسته پیداست (بسته‌ی الحاقی مستقل)، برای تجربه‌ی آن به بازی The New Order احتیاجی نخواهید داشت. شما همچنین می‌توانید اولین ویدیو گیم‌پلی بازی Wolfenstein: The Old Blood را هم از طریق زومجی مشاهده کنید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده