نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۶

اولین بسته الحاقی بازی Dragon Age: Inquisition با نام Jaws of Hakkon منتشر شد

روز گذشته استودیو بایوور و کمپانی الکترونیک آرتز از اولین بسته الحاقی بازی Dragon Age: Inquisition با نام Jaws of  Hakkon رونمایی کردند و بدون هیچ معطلی امروز به انتشار آن پرداختند. با زومجی همراه باشید.
بسته الحاقی Dragon Age Inquisition: Jaws of Hakkon ابتدا برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده و در تاریخ دیگری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس 360 منتشر خواهد شد. در ادامه با یکدیگر نگاهی به وقایع داستانی بسته الحاقی Jaws of Hakkon می‌اندازیم:
سرنوشت آخرین Inquisitor (لقبی که به شخصیت‌هایی مانند شما در بازی داده می‌شود) و اژدهای قدرتمندی که به دست وی سلاخی شده است را جست و جو کنید. به مناطق وحشی که شامل دشمنانی وحشتناک و شکارچیانیی مستقل که در منطقه تِداس مستقر هستند وارد شوید. با جست و جو در تاریخ فرهنگ آن‌ها، از سرنوشت آخرین Inquisitor و اژدهایی که دنبال می‌کرده مطلع شوید. با یافتن قلعه تِوینتِر، رازهای این سیاه‌چاله را پیدا کنید. در این ماجراجویی که با بخش داستانی Dragon Age: Inquisition قابل بازی است، با دشمنانی قدرتمند رو به رو شوید، سلاح‌ وزره‌های افسانه‌ای بدست آورید و با خدای باستانی که قصد نابودی دنیا را دارد مقابله کنید.
بایوور پس از منتشر کردن اولین بسته الحاقی Dragon Age: Inquisition، همچنان بدنبال بازیکنانی برای آزمایش بروزرسانی جدید بازی Dragon Age: Inquisition و دریافت نظرات آن‌ها برای هرچه بهتر کردن بازی است. این استودیو در انجمن بازی Dragon Age: Inquisition گفت:
برای بازی Dragon Age: Inquisition ما سریع‌تر از بازی‌های دیگر خود بروزرسانی جدید آماده می‌کنیم. با این حال هفته‌ها زمان می‌برد تا آپدیتی را برای رفع اشکالات بروزرسانی‌ها منتشر کنیم و به همین دلیل ما دنبال راه‌هایی برای ارتباط سریع‌تر و بهتر میان خود و بازیکنان هستیم.
Dragon Age Inquisition برای آزمایش بروزرسانی بازی Dragon Age: Inquisition تنها برخی از بازیکنان رایانه‌های شخصی این بازی توسط بایووِر انتخاب می‌شوند. بایووِر با این کار قصد دارد فضای گسترده‌تری را برای ارتباط با کاربران و بهینه‌سازی بروزرسانی‌ها انجام دهد. بازی Dragon Age: Inquisition که از نظر بسیاری از مراجع خبری بهترین بازی سال ۲۰۱۴ لقب گرفت، طی هفته‌های گذشته در مراسم D.I.C.E جایزه‌ی بهترین بازی سال ۲۰۱۴ را از آن خود کرد. این بازی همچنین از نظر داوران این مراسم بهترین بازی نقش‌آفرینی سال گذشته‌ی میلادی هم لقب گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد این بازی، می‌توانید نقد و بررسی Dragon Age: Inquisition را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده