نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۷

تصاویر نسخه بازسازی شده Devil May Cry 4، دانته نسل هشتمی را نشان می دهد

کمپانی کپ‌کام سرانجام اولین تصاویر را از نسخه بازسازی شده Devil May Cry 4  که قرار است تابستان امسال برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود را به نمایش گذاشت که در ادامه به تماشای آن‌ها و اطلاعات جدید این بازی می‌پردازیم. با زومجی همراه باشید.
در حالی که هنوز تاریخ انتشار نسخه بازسازی شده Devil May Cry 4 در کشورهای غربی مشخص نیست، اما کپ‌کام اعلام کرد این بازی در تاریخ ۱۸ ژوئن (بیست و هشتم خرداد) در ژاپن برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۲۴ ژوئن (سوم تیر) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه بازسازی شده Devil May Cry 4 با رزولوشن 1080p و ۶۰ فریم رو کنسول‌های نسل بعدی اجرا می‌شود و شامل محتویات جدیدی نظیر سه حالت جدید، بهینه‌سازی‌های انجام شده روی گیم‌پلی و سه شخصیت قابل‌بازی جدید با نام‌های ویریجل، تریش و لِیدی است. در ادامه به مشاهده اطلاعاتی که کپ‌کام در رابطه با این بازی منتشر کرده می‌پردازیم:
  • گیم‌پلی تحسین‌شده بازی برای نسل هشتم: نسخه بازسازی شده شامل رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ به همراه تکسچرهایی با کیفیت بالا است.
  • بزرگ‌ترین لیست شخصیت‌های قابل‌بازی در تاریخ این سری: علاوه بر دانته و نِرو، شخصیت‌های مانند ویریجل، تریش و لِیدی با حرکت‌های اختصاصی خود قابل‌بازی هستند.
  • ویریجل: براساس حرکت‌های او در Devil May Cry 3 Special Edition و ریبوت بازی،شاهد بهترین نسخه از این شخصیت در نسخه بازسازی شده Devil May Cry 4 هستید. علاوه بر این، برای ویرجیل حرکات جدید هم طراحی کردیم و این شخصیت در تمام ماموریت‌ها قابل بازی است.
Devil May Cry 4 (5)
  • لِیدی: برای اولین بار در سری بازی‌های Devil May Cry، می‌توانید با این شخصیت بازی کنید. مهارت لیدی در حرکت‌های از راه دور و سلاح‌های گرم است و سلاح اصلی او با نام کالینا، دارای قلابی است که با استفاده از آن می‌توانید در محیط حرکت کنید. لیدی در ماموریت‌هایی نرو قابل بازی است.
  • تریش: تریش دارای سلاح‌های متنوعی مانند شمشیر اِسپاردا، کُلت و مبارزه با دستان خالی است. تریش در ماموریت‌های دانته قابل بازی است.
  • حالت Legendary Dark Knight: در این حالت با سیل عظیمی از دشمنان که هر لحظه قوی‌تر می‌شوند مبارزه و مهارت‌های خود را آزمایش کنید. هرچه دشمنان بیشتری از بین ببرید، کار شما سخت‌تر از قبل و انجام کمبوهای متفاوت در بازی آسوده‌تر می‌شود.
  • بهینه‌سازی‌های انجام شده در سیستم کمبوهای بازی: با تغییرات انجام شده در سیستم کمبوها، شاهد هیچ‌گونه مشکلی در این بخش نخواهید بود.
  • لباس‌های اضافی: علاوه بر بهینه‌سازی‌های انجام شده، برای بازی لباس‌های جدیدی طراحی کردیم که با میان‌پرده‌های بازی هم مطابقت دارند و حس تازه‌ای به بازی می‌دهند.
در انتها می‌توانید تصاویر منتشر شده از نسخه بازسازی Devil May Cry 4 را مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید:  منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده