// دوشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۱

بازی Strike Vector برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد

استودیوی ریج‌کوئیت اعلام کرد که بازی Strike Vector که پیش از این برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شده بود، قرار است برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تحت عنوان Strike Vector EX ارائه شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این بازی فقط دارای بخش چند نفره است و از موتور گرافیکی آنریل 4 بهره می‌برد و بسیاری از بازیکنان در رایانه‌های شخصی خود آن را تجربه کرده‌اند. در این بازی هر بازیکن یک سفینه‌ی شخصی‌سازی شده را هدایت می‌کند که می‌تواند به صورت سریع بین حالت‌های جت و توقف کامل تغییر کاربری دهد. شما اجازه دارید تا با سرعت و دقت عالی به هر نقطه از نقشه‌‌های بزرگ بازی بروید. در ابتدا ممکن است که بازی برای شما سخت بوده و مرگ‌های زیادی را در همان ابتدا تجربه کنید ولی بعد از یادگیری، لذت انجام ماموریت‌های آن دو چندان می شود. گیم‌پلی بازی Strike Vector هنرمندانه کار شده و انجام آن ما را به فکر بازی‌های زیبایی نظیر Armored Core می‌اندازد. گرافیک بازی نیز نسبت به مستقل بودن استودیو و امکانات آن‌ها قابل قبول است. استودیوی ریج‌کوئیت همزمان با انتشار این خبر گفت:
شرکت ریج‌کوئت در عرضه‌ی بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان شک داشت که می‌تواند با بازخورد‌های سریعی رو به رو شود و این که آیا این کنسول‌ها می‌تواند بازیکنان را ترغیب به انجام بازی کند یا خیر. بازیکنان سفینه‌های خود را برای استقرار استراتژی‌های خاص خود در هر مأموریت آماده می‌کنند تا در درگیری‌های دیوانه‌وار بخش چند‌نفره شرکت کنند.
بازی Strike Vector EX قرار است در تابستان سال جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. شما هم‌اکنون می‌تواند نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی را به قیمت ۱۲ دلار از طریق استیم خریداری کنید. نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ تا چه حد با این بازی آشنایی دارید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده