// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۱

بازی Hawken بعد از مدت ها سکوت توسط سازنده APB: Reloaded خریداری شد

ریلودِد گِیمز، سازنده‌ی بازی APB: Reloaded لایسنس بازی مبارزه‌ای Hawken را خریداری کرده است. سازندگان بعد از سکوتی چند ماهه پیرامون این بازی، بروزرسانی‌ جدیدی برای رفع مشکلات منتشر کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.
جاشوا کلوزن از استودیوی ریلودِد گِیمز که زیر مجموعه‌ی شرکت K2 نِتوورک است، با اعلام خبر خریداری لایسنس بازی Hawken در صفحه‌ی رسمی بازی افزود:
من بخاطر اعلام  این خبر بسیار هیجان زده هستم. استودیوی ریلودد گیمز مالک جدید بازی Hawken است. این واقعا افتخار بزرگی است که بخشی از داستان Hawken  باشیم و من می‌خواهم پیشرفت این [بازی] را ببینم.
این استودیو از هم اکنون شروع به رفع برخی مشکلات Hawken، از جمله حل مشکل تغییر رمز عبور بازی، برگرداندن دوباره تالارهای گفتگو و بسیاری از مشکلات دیگر در پس زمینه‌ی اجرای بازی کرده است. در ادامه آنها اعلام کرده اند که برای بروزرسانی‌های آینده برنامه‌ریزی‌ خواهند کرد. میتیور انتِرتِیمنت، سازنده اصلی این بازی مبارزه‌ای سال گذشته میلادی دفتر خود در سیاتل را قبل از‌ عملیات یکپارچه‌ کردن استودیوی لس آنجلس بستند. در ادامه مارک لانگ مدیرعامل این شرکت از سمت خود استعفا داد. آقای لانگ در سال ۲۰۱۱ بعد از خروج از استودیوی  زامبی انتِرتِیمنت، سازنده‌ی بازی Blacklight Retribution  برای شرکت در پروژه‌ی Hawken به میتیور پیوسته بود. نسخه‌ی همگانی آزمایشی (Open Beta) بازی Hawken در سال ۲۰۱۲ برای اولین بار در دسترس قرار گرفت. سال گذشته این بازی برروی سرویس استیم طی برنامه‌ی «دسترسی زودتر» (Early Access) عرضه شد. بازی چندنفره‌ی Hawken هم اکنون از طریق استیم به صورت رایگان (Free-to-Play) قابل دانلود و اجرا است. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده