// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۴

حملات DDoS بخش چندنفره بازی Battlefield Hardline را دچار مشکل کرد

عصر سه شنبه هفته جاری افرادی با استفاده از روش DDoS سرورهای ایکس‌باکس لایو را هدف حمله قرار داده و باعث شدند که بخش آنلاین بازی Battlefield Hardline دچار مشکلات جدی شود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
تا به الان بازیکنان زیادی به طور متناوب گزارش دادند که در اتصال به سرورهای بازی دچار مشکل شده‌اند. الکترونیک آرتز ناشر بازی اعلام کرده است که این مشکلات درحال حاضر فعلا محدود به دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان بوده. تقریبا چند ساعت بعد از آغاز حملات و اختلال در سرورها این کمپانی در صفحه تویتر خود نوشت که از مشکلات اتصال به بخش آنلاین بازی Battlefield Hardline اطلاع دارد و امیدوار است که هرچه سریعتر آن‌ها را حل کند. اما که دو ساعت بعد آن‌ها دوباره در تویتر اعلام کردند که مشکلات پیش آمده نتیجه حملات DDoS به سرورهای مایکروسافت بوده و هنوز رفع نشده‌اند:
ما شناسایی کردیم که مشکلات اتصال به سرورهای بازی برای دارندگان ایکس‌باکس وان به علت حملات DDoS بوده و برای حل این مشکل اقدام کرده‌ایم. بخاطر مشکلات و آسیب‌های پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.
هنوز هیچگونه بیانیه دیگری در رابطه با مشکلات منتشر نشده است و هنوز هم افراد بیشتری از مشکلات اتصال به سرورهای بازی گزارش می‌دهند لذا به نظر می‌رسد که این حملات گسترده باشد. حملات DDoS چندین سال است که کمپانی‌های صنعت بازی‌های رایانه‌ای و مخصوصا آن‌هایی که در زمینه بازی‌های آنلاین فعالیت دارند را دچار مشکل کرده است. در طی این حمله فرد یا افراد خاطی حجم بسیار زیادی اطلاعات و داده‌های ناقص یا بدردنخور را برای سرور ارسال می‌کنند که در نتیجه باعث می‌شود سرور در انجام کارهای خود دچار اختلال شده یا از کار بیفتد. اخیرا مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد تا با همکاری سونی، نینتندو و دیگر کمپانی‌های بزرگ بر روی پیدا کردن راه حل مناسب برای مقابله با این حملات همکاری کند. بازی Battlefield Hardline سه شنبه این هفته بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی عرضه شد و اولین تجربه کامل ویزرال گیمز در ساخت بازی‌های شوتر اول شخص بود که قصد داشت تا فضای بازی را از دنیای جنگاوری نظامی بیرون کشد و به محیط‌های شهری و فضای دزد و پلیسی نزدیک کند. این بازی از منتقدان نقدهای نسبتا متوسطی دریافت کرد و اکثرا از هوش مصنوعی، روایت داستانی و آسانی بازی ایراد گرفتند. پیشنهاد می‌کنم منتظر نقد و بررسی کامل زومجی از این بازی بمانید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده