نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۲

کار ساخت بازی Bloodborne رسما به اتمام رسید

پس از معرفی بازی Bloodborne در E3 2014 و نمایش نام میازاکی و فرام سافت‌ور روی استیج سونی، سرانجام کار ساخت این بازی مورد انتظار به پایان رسید و طرفداران در تاریخ اعلام شده می‌توانند منتظر تجربه‌ی دست‌پخت جدید میازاکی و تیم با استعداد وی باشند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
فرام سافت‌ور امروز در حساب شخصی خود تایید کرد کار ساخت بازی Bloodborne به اتمام رسیده و طرفداران این بازی در تاریخ ۲۴ مارس (چهارم فروردین) می‌توانند منتظر تجربه‌ی این بازی باشند.بازی Bloodborne در زمان انتشار وظیفه‌ی سنگینی را برعهده دارد. جدا از چندبازی انگشت‌شمار، از زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن 4 تا امروز تقریبا بازی بزرگی برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر نشده است. بنابراین اگرچه تمام کاربرانی که نسخه‌های دموی آن را تجربه کردند به این بازی اعتماد دارند، اما چشمان زیادی منتظر عملکرد بازی Bloodborne است. نهاد ESRB طی روزهای اخیر درجه‌ی سنی بزرگسال را به Bloodborne اعطا کرد و در توضیحات خود گفت:
Bloodborne یک بازی اکشن-نقش‌آفرینی است که بازیکنان در آن در نقش یک شکارچی در شهری گاتیک مانند قرار می‌گیرند. کاربران از داس، تبر و پیستول برای کشتن هیولاها و موجوداتی که شبیه انسان‌ها هستند استفاده می‌کنند. در بازی شاهد صحنه‌های واقعی تیراندازی، افکت‌های شدید خون و صداهای تاثیرگذار هستید. به عنوان مثال در یک صحنه روحی سر خود را دست گرفته و در صحنه‌ای دیگر موجودی با قطع کردن اعضای بدن خود از آن‌ها برای حمله به شما استفاده می‌کند. در برخی از صحنه‌ها حتی شاهد قطع شدن سر شخصیت‌ها هم هستید.
بنابراین Bloodborne با این‌که از درجه‌ی سختی بالا بهره می‌برد، تنها برای گیمرهای بزرگسال و کسانی که با تجربه‌ی این‌گونه بازی‌ها مشکلی ندارند ساخته شده است. Bloodborne درطرفی دیگر زمانی که دوست داشتید بازی را با دوستان خود تجربه کنید، Bloodborne محتویات زیادی را دراختیار شما قرار می‌دهد. بخش Co-op شباهت زیادی به نمایش‌های بازی در زمان آزمایش نسخه‌ آلفای آن دارد. در این بخش بیش از سه بازیکن می‌توانند با یکدیگر وارد دنیای بازی شوند و با حوادث پیش رو مقابله کنند. برای ورود به بخش Co-op، میزبان از زنگی با نام «Lulling» و مهمان از زنگی با نام «Small Resonant» استفاده می‌کند. زمانی که بازیکنان باس‌فایت یک منطقه را شکست دادند، بخش Co-op به پایان می‌رسد. پس از آن مهمانان وارد دنیای خود می‌شوند و جایزه‌ی ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد. اگر مهمان یا میزبان در بخش Co-op بمیرند، بازی پایان می‌یابد و مهمانان بدون دریافت جایزه به دنیای خود فرستاده می‌شوند. همچنین اگر در بخش Co-op از آیتم Parting Shot استفاده کنید هم بازی به پایان می‌رسد. درانتها اگر دوست دارید این دو هفته‌ی انتهایی تا زمان انتشار بازی را دوام بیارید، پیش نمایش بازی Bloodborne را از طریق زومجی مطالعه کنید و منتظر مرگ‌های پی در پی در تاریخ ۴ فروردین باشید. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده