نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰

از باس‌فایت جدید بازی Bloodborne با نام Darkbeast رونمایی شد

یکی از خصوصیت‌های اصلی سری Souls، باس‌فایت‌های بزرگ و وحشتناک آن‌ها است. در بازی Bloodborne هم باید با هیولاهای ریز و درشت و باس‌فایت‌های هولناک بازی مقابله کنید و Darkbeast، یکی از آن موجوداتی است که حسابی شما را به دردسر خواهد انداخت. با زومجی و رونمایی از جدیدترین باس‌فایت بازی Bloodborne همراه باشید.
یاسوهیرو کیتائو، مدیرتبلیغات بازی Bloodborne دقایقی پیش از طریق وبلاگ رسمی پلی‌استیشن از باس‌فایت دارک‌بیست (هیولای تاریکی) رونمایی کرد. بدن این باس‌فایت از استخوان تشکیل شده و از میان آن نوری آبی رنگ عبور می‌کند. دارک‌بیست با حرکات سریع خود شما را گیج می‌کند و اگر به آن نزدیک شوید، با اشعه‌ی آبی رنگی که از بدنش ساطع می‌شود، از درجه‌ی سلامتی شما می‌کاهد. می‌پرسید چگونه می‌توان این باس‌فایت را شکست داد؟ این سوالی است که پس از بار‌ها مردن و آموختن روش‌های او برای حمله کردن به پاسخ آن دست خواهید یافت. در توضیحات اولیه‌ی این هیولا آمده است:
یک هیولای بَدشکل که با نوری آبی احاطه شده است. با بدنی که از استخوان تشکیل شده و چین و چروکی که روی جمجمه‌های آن مشاهده می‌شود، مردم می‌گویند این هیولا از دوران باستان می‌آید.شاید به دلیلی طاعونی که گریبان‌گیر شهر یارنام شده، این هیولا به وجود آمده، هیچ‌کس از تاریخچه‌ی دارک‌بیست چیزی نمی‌داند.
در ادامه می‌توانید اولین تصاویر از این هیولا را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:یکی از اعتیادآور ترین خصوصیات سری Soul، وسعت دنیای آن و کاوش در گوشه و کنار دنیای آن است. شاید برخی اوقات مثل من راه مخفی‌ را در پیش می‌گرفتید و در انتها از کرده‌ی خود پشیمان می‌شدید، اما همین خصوصیت تجربه‌ی سری Soul را برای طرفداران آن شگفت‌انگیز کرده بود. حال Bloodborne هم از این قاعده پیروی می‌کند و بازیکنان می‌توانند در دنیای وسیع این بازی به جستجو و یافتن آیتم، راه، ماموریت یا سلاح‌های مخفی مشغول شوند. خالق Bloodborne، هیدتاکی میازاکی یکی از بزرگترین بازی‌سازان صنعت سرگرمی‌های ویدیویی است. وی خالق بازی‌هایی مانند Demon’s Souls و Dark Souls است و از زمان پایان یافتن مراحل ساخت قسمت اول Dark Soul’s، کار ساخت Bloodborne را آغاز کرد. در حالی که From Software کار تولید این عنوان را برعهده دارد، اما استودیوی ژاپن سونی نیز در ساخت و توسعه‌ی این عنوان با استودیو اصلی همکاری‌ می کند. این همکاری بزرگ می‌تواند نتایج به مراتب قابل قبول‌تری را برای هواداران در پی داشته باشد. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش Bloodborne را در زومجی مطالعه کنید. منبع: Playstation Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده