// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰

عرضه بسته‌ی الحاقی Havoc برای رایانه‌های شخصی تاخیر خورد

بسته‌‌الحاقی Havoc برای بازی Advanced Warfareامروز برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد. Havoc با یک هفته تاخیر برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شود. با زومجی همراه باشید.
ماه گذشته اولین بسته‌الحاقی بازی Call of Duty: Advanced Warfare به صورت انحصار زمانی، بر روی ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 عرضه شد. حال و بعد از گذشت یک ماه، Havoc برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 منتشر شده است. این بسته امروز قرار بود برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شود، اما سازندگان ترجیح دادند با کمی تاخیر بسته الحاقی را در تاریخ ۱۲ اسفند عرضه کنند. محتویات Havoc بدین شرح است:
  • چهار نقشه جدید حالت چند نفره: Core ،Urban ،Sideshow ،Drift.
  • حالت زامبی Exo : در این حالت بازیکنان در گروه چهار‌نفره با اسلحه‌ها به جنگ با زامبی‌ها می‌روند.
  • اسلحه‌ی جدید: AE4 برای کلاس حمله (Assault) و حالت سفارشی AE4 Widowmaker همراه است.
این بسته‌الحاقی به صورت رایگان برای دارندگان Season Pass و با قیمت ۱۵ دلار جداگانه فروخته می‌شود. Havoc اولین بسته از چهار بسته پیش‌بینی شده برای بازی است. سه بسته‌ی دیگر با نام‌های Ascendance ،Supremacy و Reckoning منتشر خواهند شد. اکتیویژن  دررابطه با تاریخ و جزئیات بسته‌ها، اطلاع رسانی نکرده است. اما احتمالا با سلاح‌ها و نقشه‌های جدیدی همراه خواهند بود. طبق گزارش ان‌پی‌دی بازی Advanced Warfare پرفروش ترین بازی طی سال ۲۰۱۴ در ایالات متحده بوده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده