نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

تصویر جدید فیلم Assassin's Creed، مایکل فاسبندر را در لباس کامل نشان می دهد

وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، امروز تصویر جدیدی از فیلم مورد انتظار Assassin's Creed منتشر کرد که مایکل فاسبندر، هنرپیشه نقش اول فیلم را در لباس کاملش نشان می‌داد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، اخیرا مصاحبه‌ای با مایکل فاسبندر، هنرپیشه نقش اصلی‌ فیلم Assassin's Creed انجام داده و علاوه بر این مصاحبه تصویر جدیدی از او از سر صحنه فیلمبرداری در لباس کامل شخصیت فیلم را منتشر کرده است. فاسبندر در این مصاحبه اعلام کرده که قبل از اینکه در سال ۲۰۱۲ برای ایفای نقش اصلی‌ این فیلم با وی مذاکره شود، وی هرگز بازی‌های این مجموعه را تجربه نکرده بود. اما پس از امضا قرارداد بازی در فیلم، برای اینکه بتواند با نحوه حرکت شخصیت اصلی‌ فیلم بیشتر آشنا شود، بازی‌ها را تجربه کرده است:

از زمانی‌ که برای بازی در فیلم قرارداد امضا کردم، بازی‌های این مجموعه را بازی کردم تا بتوانم یک ایده خوبی‌ از نحوه حرکت فیزیکی‌ شخصیت اصلی‌ به دست بیاورم.

Assassin's Creed Micahel Fassbender

همانطور که قطعا شما هم می‌دانید، اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدئویی تا به حال نتوانسته‌اند موفق عمل کنند و انتظارات طرفداران را برطرف کنند. اما فاسبندر در این مصاحبه گفت که تیم آنها به سختی در حال تلاش هستند تا بتوانند انتظارت طرفداران را برآورده کنند:

ما به سختی در حال تلاش هستیم تا بتوانیم که یک چیز خاص پیدا کنیم. ما باور داریم که کل ایده پشت این مجموعه به قدری خاص و منحصر به فرد است که ما بتوانیم یک فیلم خوب از روی آن‌ بسازیم. طرفداران این مجموعه واقعا درباره آن‌ هیجان‌زده هستند و به شدت دوست دارند که فیلمی با جزئیات دقیق تاریخی‌ ببینند. ما در حال تلاش هستیم تا بتوانیم که یک فیلم سرگرم کننده بسازیم. ما می‌خواهیم که این محصول را به یک فیلم خاص تبدیل کنیم.

فیلم Assassin's Creed قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱ دی‌ ۱۳۹۵) و یک هفته پس از Star Wars Rogue One، فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان، اکران شود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این فیلم می‌تواند به اقتباس‌های سینمایی ناکام از روی بازی‌های ویدیویی پایان بدهد یا خیر.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این فیلم، چندی پیش تصاویری از سر صحنه فیلمبرداری Assassin's Creed Movie منتشر شده بود که مایکل فاسبندر را در لباس مخصوصش نشان می‌داد. همچنین چندی پیش کمپین تبلیغاتی جدید و جالب فیلم آغاز شد. این فیلم توسط جاستین کورزل ساخته می‌شود که اخیرا از او فیلم مکبث باز هم با بازی فاسبندر اکران شده بود.

در این فیلم، فاسبندر که پیش از این نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، دو نقش را ایفا می‌کند. یکی نقش کالوم لینچ در زمان معاصر و دیگری نقش آگویلار، جد وی در قرن پانزدهم میلادی در اسپانیا. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ماریون کوتیارد (که او هم در فیلم مکبث بازی کرده)، جرمی آیرونز، برایان گلیسون و مایکل کنت ویلیامز اشاره کرد.

کمپانی یوبی‌سافت که صاحب امتیاز مجموعه Assassin's Creed است، در حال ساخت چند فیلم دیگر بر اساس بازی‌های محبوب خود است. تا به حال ساخت فیلم‌هایی بر اساس بازی‌های Far Cry، Rabbids، Watch Dogs، Splinter Cell و Ghost Recon از طرف این ناشر فرانسوی تایید شده است.

نظر شما درباره فیلم Assassin's Creed چیست؟ آیا بالاخره این فیلم می‌تواند به روال ناکامی فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدیویی پایان دهد؟

منبع: Gamespot