نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: با محتویات بروزرسانی جدید Super Mario Maker آشنا شوید

بازی Super Mario Maker بزودی بروزرسانی جدیدی دریافت خواهد کرد که علاوه بر آیتم‌های جدید، با این آپدیت پیدا کردن مراحل بسیار ساده‌تر خواهد شد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای ویدیوهایی از این بروزرسانی همراه باشید.

چندی پیش بود که نینتندو از ویژگی‌ «ابزار بوک‌مارک» برای بازی Super Mario Maker رونمایی کرده بود. این ویژگی‌ به زودی در بروزرسانی‌ای که قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) برای بازی منتشر شود، به بازی اضافه خواهد شد. علاوه بر این ویژگی‌، تعدادی ابزار جدید به بازی اضافه خواهند شد که شما می‌توانید از آنها در طراحی مراحل خود استفاده کنید. لیست ابزار اضافه شده به بازی را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

  • ماشین Fire Koopa Clown: این ماشین توانایی شلیک توپ‌های آتشین و شلیک‌های قدرتی‌ را دارد که حتی می‌توانند بلاک‌های مختلف را از بین ببرند. این ماشین برای ساخت مراحل حاوی تیراندازی‌های زیاد بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • درهای P Warp: برخلاف درهای معمولی‌، این درها تنها زمانی‌ ظاهر می‌شوند که یک کلید P فعال باشد. این آیتم برای ساخت مراحلی با فضای ارواح بسیار کاربردی است.
  • Bumper: این شی دونات شکل جهنده هنگامی که به ماریو برخورد کند او را به بخش دیگری پرتاب خواهد کرد.
  • رکوردهای جهانی‌: از این به بعد در تمامی مراحل رکورد جهانی‌ اتمام آن‌ مرحله به نمایش در خواهد آمد.

در ادامه نیز می‌توانید دو تریلر از ویژگی‌های جدید و قابلیت بوک‌مارک بازی را مشاهده کنید:

|

|

بازی Super Mario Maker در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) به صورت انحصاری برای کنسول Wii U منتشر شد و توانست به فروشی بیش از یک میلیون نسخه دست پیدا کند. همچنین بنا به گفته نینتندو، این بازی باعث افزایش فروش کنسول Wii U شده است. در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی، چندی پیش ویدیویی از بازی منتشر شده بود که سخت‌ترین مرحله ساخته شده در بازی را نشان می‌داد. این بازی باعث شده که علاوه بر گیمرهای عادی، کمپانی‌های معروفی مانند کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای بازی مراحلی طراحی و منتشر کنند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده