نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

ابراز ناراحتی سایمون پگ، هنرپیشه فیلم Star Trek Beyond از تریلر منتشر شده

چند روز پیش بود که اولین تریلر از Star Trek Beyond، جدیدترین فیلم مجموعه پیشتازان فضا منتشر شد و با نظرات مختلف مردم مواجه شد. سایمون پگ، هنرپیشه فیلم از جمله کسانی‌ بوده که تریلر را دوست نداشته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

با انتشار اولین تریلر از فیلم جدید مجموعه پیشتازان فضا که نامش Star Trek Beyond است، طرفداران این مجموعه به دو دسته تقسیم شدند. عده‌ای که این تریلر را دوست نداشتند، در توضیح دلیل خود گفتند که این تریلر بسیار شبیه به مجموعه فیلم‌های سریع و خشمگین (Fast and Furious) است. جاستین لین، کارگردان فیلم Star Trek Beyond وظیفه کارگردانی چند فیلم از این مجموعه را بر عهده داشته است.

یکی‌ از کسانی‌ که جزو دسته‌ی مخالفان تریلر بوده، سایمون پگ، هنرپیشه این فیلم است. وی در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت هی‌ یو گایز در جریان روز اول اکران فیلم Star Wars The Force Awakens در لندن انجام داده، درباره تریلر منتشر شده از Star Trek Beyond گفته که اعضای بخش تبلیغات و بازاریابی فیلم، فقط یک طرف فیلم را که فقط برای عده کمی‌ جالب است، نشان دادند:

احساس من این است که اعضای بخش بازار‌یابی و تبلیغات با انتشار این تریلر به همه گفتند که همه بشتابید و این فیلم را تماشا کنید. زیرا فیلم پر از صحنه‌های اکشن و سرگرم کننده است در حالی که به نظر من فیلم خیلی‌ بیشتر از یک اکشن صرف است.

فیلم خیلی‌ بیشتر از این چیزی که شما در تریلر دیدید کاراکتر، داستان و خیلی‌ چیزهای دیگری مربوط به دنیای پیشتازان فضا دارد.

|

وی در انتهای مصاحبه گفت که او این تصمیم اعضای بازار‌یابی را درک می‌کند زیرا آنها قصد دارند که تماشاگران بیشتری را به دیدن فیلم ترغیب کنند اما به طرفداران این مجموعه گفت که صبر کنند و امیدشان را از دست ندهند.

علاوه بر پگ که ایفای نقش مونتگومری «اسکاتی» اسکات را بر عهده دارد،‌ از دیگر بازیگرانی که در فیلم حضور دارند می‌توان به  کریس پاین در نقش کاپیتان جیمز کرک، زاکاری کوئینتو در نقش کاپیتان اسپاک، کارل اربان در نقش دکتر لئونارد «بونز» مک‌کوی، جان چو در نقش هیکارو سولو، ادریس البا در نقش شخصیت منفی فیلم، زوئی سالدانا در نقش انیوتا اوهورا، سوفیا بوتلا و آنتون یلچین در نقش پاول چکوف اشاره کرد.

همچنین چندی پیش ادریس البا که ایفای نقش منفی‌ این فیلم را بر عهده دارد، درباره نقش خودش صحبت‌هایی‌ انجام داده بود که می‌توانید آن‌ صحبت‌ها را در زومجی بخوانید.

فیلم Star Trek Beyond برای اکران در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۱۶ (۱ مرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده