نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر از فیلم Star Trek Beyond

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، اولین تریلر از فیلم Star Trek Beyond، جدیدترین فیلم مجموعه پیشتازان فضا توسط استودیوهای فیلم‌سازی پارامونت منتشر شد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای تریلر همراه باشید.

کمپانی استودیوهای فیلم‌سازی پارامونت، امروز اولین تریلر از فیلم Star Trek Beyond را منتشر کرد. این تریلر بر خلاف تریلرهای منتشر شده از فیلم جدید جنگ ستارگان، اکشن کمتری را نشان می‌دهد و به نوعی‌ دنباله‌روی فضای تریلرهایی است که از فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) پخش شده بود.

آهنگ روی این تریلر، آهنگی از گروه موسیقی بیستی بویز به نام Sabotage است که کاملا با جو و فضای تریلر همخوانی دارد. فیلم‌های قبلی‌ ریبوت مجموعه پیشتازان فضا که توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده بودند، دارای مقداری المان طنز بودند و حال به نظر می‌رسد در این فیلم که توسط جاستین لین، کارگردان چند فیلم از مجموعه سریع و خشمگین ساخته شده و اولین فیلمی از ریبوت این مجموعه است که سکانداری‌اش بر عهده شخصی‌ غیر از آبرامز است، المان طنز نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کند. در زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید:

|

از بازیگرانی که در فیلم حضور دارند می‌توان به  کریس پاین در نقش کاپیتان جیمز کرک، زاکاری کوئینتو در نقش کاپیتان اسپاک، کارل اربان در نقش دکتر لئونارد «بونز» مک‌کوی، سایمون پیگ در نقش مونتگومری «اسکاتی» اسکات، جان چو در نقش هیکارو سولو، ادریس البا در نقش شخصیت منفی فیلم، زوئی سالدانا در نقش انیوتا اوهورا، سوفیا بوتلا و آنتون یلچین در نقش پاول چکوف اشاره کرد.

همچنین چندی پیش ادریس البا که ایفای نقش منفی‌ این فیلم را بر عهده دارد، درباره نقش خودش صحبت‌هایی‌ انجام داده بود که می‌توانید آن‌ صحبت‌ها را در زومجی بخوانید.

فیلم Star Trek Beyond برای اکران در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۱۶ (۱ مرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Game Informer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده