نویسنده: محمد رستمی
// دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: شخصیت «آکوما» از سری Street Fighter به Tekken 7 اضافه می‌شود

شرکت باندای نامکو اینترتینمنت تریلر جدیدی برای نسخه آرکید بازی Tekken 7 ارائه کرده است که آکوما، شخصیت بازی Street Fighter، در آن حضور دارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

اخیرا و در پایان مسابقات King of Iron Fist بازی Tekken 7 که در کشور ژاپن برگزار می‌شد، تریلر جدیدی برای بازی نمایش داده  شد که بخش‌هایی از مبارزات آن را نشان می‌دهد. نکته جالب در مورد این تریلر، حضور شخصیت آکوما از سری Street Fighter است.

کاراکتر آکوما به زودی از طریق بروزرسانی Fated Retribution به بازی اضافه خواهد شد. البته هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان ارائه این بروزرسانی نشده است. همچنین این آپدیت علاوه بر کاراکتر آکوما، مشکلات گرافیکی بازی را رفع خواهد کرد و چندین محتوای دیگر نیز به آن اضافه خواهد کرد. لازم به ذکر است که بروزرسانی Fated Retribution تنها برای نسخه‌های آرکید Tekken 7 عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Tekken 7 را تماشا کنید که شخصیت آکوما را نشان می‌دهد:

|

Tekken 7 در ۱۸ فوریه ۲۰۱۵ (۲۳ بهمن ۹۳)‌ برایدستگاه‌های آرکید عرضه شده است و قرار است در تاریخی نامشخصی برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز عرضه شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده