نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

انتشار پوستر جدیدی از فیلم X-Men: Apocalypse با حال و هوایی‌ شکسپیری

چند روز پیش بود که اولین تریلر رسمی‌ از فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) پخش شد. برایان سینگر، کارگردان فیلم، امروز یک پوستر از فیلم منتشر کرد که ان صباح نور (آپوکالیپس) را نشان می‌دهد که حال و هوایی‌ شکسپیری دارد. با زومجی همراه باشید.

جمعه گذشته، اولین تریلر فیلم بسیار مورد انتظار مردان ایکس: آپوکالیپس منتشر شد و به طرفداران این مجموعه گوشه‌ای از صحنه‌های فیلم را نشان داد. امروز نیز برایان سینگر، کارگردان این فیلم، با انتشار پوستری از آپوکالیپس (با بازی اسکار ایزاک) که جمجمه‌ای در دست دارد و ما را به یاد نمایش‌نامه معروف شکسپیر می‌اندازد، طرفداران را بیش از پیش برای این فیلم هایپ کرد. با توجه به چهره‌ آپوکالیپس، می‌توان حدس زد وی از آن‌ چیزی که در دنیای مدرن کشف کرده، اصلا خوشحال نیست!

xmen-apocalypse-skull-poster

با اینکه پوستر فقط آنتاگونیست اصلی‌ فیلم را نشان می‌دهد، اما به نظر می‌رسد وی تنها آنتاگونیست فیلم نیست. در تریلری که از فیلم منتشر شد، ما برای اولین بار چهار موجود جهش یافته‌ اصلی‌ را که به چهار اسب سوار (Four Horsemen) معروف هستند، مشاهده می‌کنیم.

|

علاوه بر ایزاک از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به مایکل فاسبندر، جنیفر لاورنس، نیکولاس هولت، الکساندرا شیپ، سوفی ترنر، تای شریدان، کودی اسمیت‌-مک‌فی، لانا کوندور، بن هاردی و الیویا مان اشاره کرد. مردان ایکس: آپوکالیپس برای اکران در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۶ (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) در انگلستان و ۲۷ می ۲۰۱۶ (۷ خرداد ۱۳۹۵) در امریکا برنامه ریزی شده است.

سازندگان فیلم در مورد داستان این قسمت جدید چنین گفته‌اند:

آپوکالیپس پس از سقوط تمدن به عنوان خدا پرستش می‌شد. وی با متراکم کردن قدرت دیگر موجودات به یک موجود فنا‌ناپذیر تبدیل شد. حال پس از گذشت هزاران سال، آپوکالیپس از خوابی طولانی مدت بیدار شده و قصد دارد با کمک مگنِتو (با بازی مایکل فاسبندر) و چند موجود دیگر بشریت را از بین برده و نظم جهانی نوینی را حاکم کند. در این بین رِیوِن (با بازی جنیفر لارنس) با کمک دکتر ایکس (با بازی جیمز مک‌آووی) باید تیمی از مردان ایکس جوان را رهبری کرده و با آپوکالیپس و نیرو‌هایش مبارزه کنند.

چندی پیش اعلام شد که شخصیت کوئیک سیلور نقشی مهم در فیلم X-Men: Apocalypse خواهد داشت. همچنین احتمال حضور هیو جکمن هم در این فیلم می‌رفت که البته وی در تریلر منتشر شده حضور ندارد.

نظر شما درباره این پوستر جدید چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده