نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تریلر جدید و کوتاه فیلم Godzilla: Resurgence منتشر شد

کمپانی توهو، سازنده فیلم ژاپنی Godzilla: Resurgence (گودزیلا:‌ تجدید حیات)  تریلر کوتاه و جدیدی از این فیلم منتشر کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

کمپانی ژاپنی توهو که وظیفه ساخت فیلم Godzilla: Resurgence (گودزیلا: تجدید حیات) را بر عهده دارد، چند روز پیش یک تریلر ۳۰ ثانیه‌ای و کوتاه از این فیلم منتشر کرد. لازم به ذکر است که این فیلم ژاپنی، هیچ ربطی‌ به فیلمی که توسط برادران وارنر و لجندری در دست ساخت است، ندارد. داستان این فیلم در ژاپن زمان حال جریان دارد و این تریلر کوتاه، ترس و وحشت مردم را نشان می‌دهد. نکته جالب این تریلر این است که ما در هیچ‌کجای آن‌ گودزیلا را نمی‌بینیم و فقط در انتها، غرش معروف وی را می‌شنویم. در ادامه شما را به دیدن این تریلر دعوت می‌کنیم:

|

فیلم گودزیلا: تجدید حیات توسط هیده‌آکی انو و شینجی هیگوچی کارگردانی می‌شود. فیلم‌نامه فیلم نیز توسط خود انو نوشته شده است و از بازیگران آن‌ می‌توان به هیروکی هازگاوا، یوتاکا تاکنوچی و ساتومی ایشیهارا اشاره کرد. این فیلم در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۱۶ (۸ مرداد ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.

در راستای دیگر اخبار فیلم‌های مربوط به این هیولا، دنباله نسخه آمریکایی فیلم در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. قسمت اول این‌ فیلم که توسط گرت ادواردز ساخته شده بود، اولین فیلمی با محوریت این شخصیت بود که توانست در سر تا سر جهان به فروشی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند. پیش از این ادواردز در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۴ درباره قسمت دوم فیلم صحبت‌هایی‌ کرده بود و از احتمال حضور رودن و موترا در قسمت جدید فیلم خبر داده بود.

نظر شما درباره این تریلر چیست؟

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده