نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

مهلت کاربران برای خرید بازی Fallout 4 و دریافت رایگان Fallout 3 در ایکس‌باکس وان

با استفاده از قابلیت پشتیبانی ایکس‌باکس وان از بازی‌های ایکس‌باکس 360، کاربرانی که بازی Fallout 4 را در ایکس‌باکس وان خریداری کنند بازی Fallout 3 را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. به‌تازگی مایکروسافت اعلام کرده بازیکنان تا ماه فوریه سال ۲۰۱۶ مهلت به خرید فال‌اوت ۴ و دریافت رایگان فال‌اوت ۳ دارند.
در نمایشگاه E3 2015، کمپانی مایکروسافت در خبری اعلام کرد خریداران بازی Fallout 4 در کنسول ایکس‌باکس وان، «نسخه دیجیتالی» بازی فال‌اوت ۳ را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. حال مشخص شده این پیشنهاد ویژه برای همیشه باقی نخواهند ماند و بازیکنانی که دوست دارند بازی فال‌اوت ۳ را به‌صورت رایگان در کنسول ایکس‌باکس وان خود بازی کنند، باید تا تاریخ ۸ فوریه سال ۲۰۱۶ (نوزدهم بهمن) بازی Fallout 4 را خریداری کنند. مایکروسافت در فروشگاه ایکس‌باکس در این رابطه گفته است:
تا تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۶، کاربرانی که بازی Fallout 4 را خریداری کردند نسخه دیجیتالی Fallout 3 را به‌صورت کاملا رایگان دریافت خواهند کرد. زمانی که بازی فال‌اوت ۴ را در دستگاه خود قرار دهید، کُد فعال‌سازی فال‌اوت ۳ طی هفت الی ده روز به صندوق پیام‌های شما ارسال خواهد شد. زمانی که کد خود را دریافت کردید، آن را در وبسایت Xbox.com فعال کنید. بازی فال‌اوت ۳ از طریق قابلیت Backward Compatibility بر روی ایکس‌باکس وان قابل‌بازی است. از تاریخ ۱۲ نوامبر (بیست و یکم آبان)، می‌توانید از این بازی روی کنسول نسل هشتمی خود لذت ببرید.
Fallout-3-1010 بنابراین اگر دوست دارید بازی دوست‌داشتنی Fallout 3 را در کنسول ایکس‌باکس وان به‌صورت رایگان دریافت کنید، باید تا تاریخ ۱۹ بهمن بازی Fallout 4 را خریداری کنید. بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. اگر بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی دوست‌داشتنی هستید و دیگر برای بازی‌کردن آن صبر ندارید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده تریلر زمان عرضه بازی Fallout 4 بپردازید و این روزهای انتهایی را برای تجربه این بازی برای خود سخت‌تر کنید! .علاوه بر این، اخیرا از باندل ایکس‌باکس وان بازی Fallout 4 هم رونمایی شده است که از طریق زومجی می‌توانید به مشاهده محتویات آن بپردازید منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده