نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم The Revenant

دو کمپانی فاکس قرن بیستم و نیو ریجنسی در حین پخش قسمت پایانی نیم فصل سریال The Walking Dead، تبلیغ جدیدی از فیلم The Revenant ساخته جدید ایناریتو پخش کردند. با زومجی با تماشای این تبلیغ همراه باشید.
زمان زیادی تا اکران فیلم The Revenant، جدیدترین ساخته الخاندرو جی‌ ایناریتو، کارگردان صاحب سبک هالیوود باقی‌ نمانده است و دیروز و در حین پخش قسمت پایانی نیم فصل سریال مردگان متحرک، فاکس قرن بیستم و نیو ریجنسی، تبلیغ جدیدی از این فیلم پخش کردند که در آن‌ می‌توانید لئوناردو دی‌کاپریو را مشاهده کنید که برای زنده ماندن در طبیعت وحشی تلاش می‌کند:

|

فیلم The Revenant که بر اساس یک داستان واقعی‌ ساخته شده، داستان حماسی و شگفت‌انگیز تلاش مردی برای بقا را تعریف می‌کند. هیو گلاس (با بازی لئوناردو دی‌کاپریو) در حین کندو کاو در طبیعت وحشی امریکا توسط یک ‌خرس مورد حمله قرار می‌گیرد و همراهان وی که تصور می‌کنند او مرده است، وی را رها می‌کنند، اما وی نمرده است و باید با کمترین لوازم ممکن و در سخت‌ترین شرایط، علاوه بر تلاش کردن برای زنده ماندن، با خیانت جان فیتزجرالد (با بازی تام هاردی) نزدیک‌ترین دوستش، کنار بیاید. فیلم The Revenant از تاریخ ۲۵ دسامبر (روز کریسمس - ۴ دی ۱۳۹۴) به صورت محدود اکران خودش را آغاز خواهد کرد و در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۸ دی) بر روی تمام سینماها اکران خواهد شد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به دامنال گلیسون و ویل پولتر اشاره کرد. فیلم بر اساس کتابی‌ به قلم مایکل پونکه ساخته شده و وظیفه نوشتن فیلمنامه آن‌ بر عهده خود ایناریتو و مارک اسمیت بوده است. منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده