نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

شخصیت کوئیک سیلور در فیلم X-men Apocalypse حضور پررنگ تری خواهد داشت

ایوان پیترز،‌ هنرپیشه نقش کوئیک‌سیلور در مجموعه فیلم‌های افراد ایکس گفت که این شخصیت در افراد ایکس: آپوکالیپس (X-men: Apocalypse)، جدیدترین فیلم این مجموعه، حضور بزرگ‌تر، طولانی‌تر و با جزئیات‌تری خواهد داشت. با زومجی با جزئیات خبر همراه باشید.
در مصاحبه‌ای که اخیرا ایوان پیترز با وب‌سایت کلایدر انجام داده، گفته که تیم فیلم‌برداری فیلم افراد ایکس: آپوکالیپس،‌ فقط ۲۲ روز را صرف فیلم‌برداری یک صحنه از کوئیک‌سیلور کرده است. در دنیای افراد ایکس، کوئیک‌سیلور شخصیتی است که توانایی این را دارد که با سرعت بسیار بالا حرکت کند و به همین دلیل بعضی مواقع در مقابل چشم  انسان عادی به صورت یک هاله‌ دیده می‌شود. در فیلم روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) نحوه حرکت او طوری ساخته شده بود که ما می‌توانستیم حرکت وی را با سرعت عادی ببینیم و دنیای اطراف او صحنه آهسته شده بود. به نظر می‌رسد برای فیلم آپوکالیپس نیز از همین تکنیک برای به نمایش درآوردن حرکات وی استفاده شود. پیترز در این مصاحبه در این‌باره گفت:
این مساله که شما مدت زمان بسیار زیادی را برای ساخت یک صحنه خیلی کوتاه صرف می‌کنید، خیلی باحال است. بزنم به تخته، فکر کنم که تماشاگران از دیدن کوئیک‌سیلور با استفاده از این تکنیک خیلی لذت ببرند.
فیلم افراد ایکس: آپوکالیپس برای اکران در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۶ ( ۶ خرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده