نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

رایان گاسلینگ حضور در فیلم Blade Runner 2 را تایید کرد

در زمان معرفی فیلم Blade Runner 2، اعلام شد که رایان گاسلینگ در حال مذاکره برای پذیرفتن نقش اصلی این فیلم است. حال به نظر می‌رسد که این مذاکرات موفقیت‌آمیز بودند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

رایان گاسلینگ اخیرا مصاحبه‌ای در مورد فیلم بعدی خودش The Big Short انجام داده که در جریان آن حضور در قسمت دوم Blade Runner را نیز تایید می‌کند. وی در این فیلم نقش مقابل هریسون فورد را بازی خواهد کرد ولی متاسفانه هنوز اطلاعات بیش‌تری از این اثر منتشر نشده و گاسلینگ نیز اعلام کرده که در صورت ارایه اطلاعات بیش‌تر، چیپی در سرش منفجر خواهد شد! در ادامه می‌توانید ویدیوی مصاحبه وی را تماشا کنید:

|

قسمت اول فیلم Blade Runner در سال ۱۹۸۲ اکران شد که یکی از بهترین آثار عملی-تخیلی تاریخ سینما به شمار می‌رود. از این رو ساخت دنباله‌ای که بتواند موفقیت‌های قسمت اول را تکرار کند، کار دشواری خواهد بود. ولی به دلیل حضور بازیگرانی مثل گاسلینک و فورد و داشتن کارگردانی مثل دُنی ویلنو، می‌توان به قسمت دوم فیلم امید‌وار بود. فیلم‌برداری این اثر از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد و هنوز تاریخ اکرانی برای آن مشخص نشده است. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده