نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بتسدا: هیچ‌گونه قولی مبنی بر نمایش گیم‌پلی Fallout 4 پیش از انتشار بازی نداده‌ایم

تا به حال تنها نمایشی که از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Fallout 4 مشاهده کردیم، به نمایشگاه E3 2015 و نمایش چند ثانیه‌ای گیم‌پلی بازی باز می‌گردد. براساس صحبت‌های مدیر ارتباطات بتسدا، تیم آن‌ها هیچ‌گونه قولی مبنی بر نمایش دیگری از گیم‌پلی فال‌اوت ۴ پیش از انتشار بازی به طرفداران نداده است.
طی روزهای گذشته شایعاتی در فضای مجازی پخش شد مبنی بر اینکه بتسدا قصد دارد که پیش از انتشار بازی Fallout 4، در نمایشگاه Quakecon 2015 گیم‌پلی بازی را به عموم نشان دهد. زمانی که یکی از طرفداران در حساب توییتر پیت هاینز، مدیر ارتباطات بتسدا در رابطه با زمانِ پخش این تریلر سوال پرسید، هاینز در پاسخ گفت:
ما هیچ‌گونه قولی مبنی بر نمایش دیگری از گیم‌پلی بازی Fallout 4 نداده‌ایم. برای مشاهده بیشتر گیم‌پلی بازی Fallout 4، باید تا زمان انتشار بازی صبر کنید و خودتان به انجام این کار بپردازید.
بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. در راستای اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای اخیر مشخص شد بسته‌های الحاقی Fallout 4 در انحصار هیچ کنسولی نخواهد بود و به صورت همزمان، برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.علاوه بر این، اخیرا از باندل ایکس‌باکس وان بازی Fallout 4 هم رونمایی شده است. این باندل که با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد، شامل یک دستگاه کنسول ایکس‌باکس وان معمولی، کنترلر و دو بازی Fallout 3 و 4 خواهد بود. کاربرانی که این باندل را خریداری کنند، با استفاده از قابلیت Backwards Compatibility (پشتیبانی ایکس‌باکس وان از بازی‌های ایکس‌باکس 360) ایکس‌باکس وان، می‌توانند بازی دوست داشتنی  فال‌اوت ۳ را هم در کنسول نسل هشتمی خود بازی کنند. نظر شما در رابطه با این سیاست بتسدا مبنی بر عدم نمایش جدید از گیم‌پلی بازی Fallout 4 چیست؟
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده