نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Hitman در شهر ساپینزا

استودیو آی‌او اینتراکتیو یک تریلر جدید از نسخه جدید Hitman منتشر کرده که مامور ۴۷ را در حال انجام ماموریتی در شهر ساپینزا ایتالیا نشان می‌دهد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
امروز و در جریان هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵، آی‌او اینتراکتیو یک تریلر جدید از بازی هیتمن منتشر کرد. این تریلر مامور ۴۷ را در شهر ساپینزا نشان می‌دهد که یک منطقه خیالی در قسمت جنوبی ایتالیا است. همچنین سازندگان بازی در استودیو آی‌او اینتراکتیو نیز اعلام کردند که این منطقه بسیار پر‌جمعیت بوده و چالش‌های زیادی نیز در این مرحله وجود دارد که تاثیر زیادی در روند داستان بازی دارند. همچنین در تریلر ارایه شده شاهد هستیم که مامور ۴۷ از روش‌های مختلفی برای از بین بردن دشمنان استفاده می‌کند که این عامل یکی از مهم‌ترین مسایل در بازی است و گیمر‌ها آزادی عمل زیادی در استفاده از روش‌های مختلف قتل در بازی دارند که از نبرد‌های تن به تن تا استفاده از سلاح دوربین دار را شامل می‌شود. بازی هیتمن در چند قسمت منتشر خواهد شد که اولین آن‌ها در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۴ در اختیار دارندگان پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. برای آشنایی کامل با اطلاعات این بازی می‌توانید اولین نگاه زومجی به آن را مطالعه کنید. در ادامه می‌توانید تریلر جدید Hitman را تماشا کنید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازی‌ پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert]

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده