نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: تریلر بازی ترسناک Hello, Neighbor

Hello, Neighbor یک بازی اول شخص ترسناک است. تنها هدف شما در بازی، ورود به خانه همسایه‌تان و کشف راز مخوف وی است. با زومجی و تماشای تریلر این بازی همراه باشید.
استودیو داینامیک پیکسلز، که پیش از این فقط در ساخت بازی‌های موبایل تجربه داشته، با آغاز کمپینی در وب‌سایت کیک‌استارتر، در پی‌ ساخت بازی Hello, Neighbor  است. این استودیو برای این بازی خود به ۱۰۰ هزار دلار کمک‌های مردمی نیاز دارد. آنها می‌خواهند در ابتدا این بازی را بر روی رایانه‌های شخصی‌ منتشر کنند و اگر به موفقیت رسیدند، سپس Hello, Neighbor را برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر کنند. شما در بازی نقش شخصی‌ را بر عهده می‌گیرید که دنبال بر ملا کردن راز مخوف همسایه شریر خود است. بنا بر گفته‌های سازنده بازی، در این بازی از هرچیزی که می‌بینید، می‌توانید استفاده کنید. نکته جالب درباره Hello, Neighbor  این است که همسایه شما نیز می‌تواند متعاقبا از تمام این وسایل استفاده کند. داینامیک پیکسلز درباره این بازی گفت:
به نظر ما بازی‌های مدرن از هوش مصنوعی‌ خوب و توسعه یافته‌ای بهره نمی‌برند، بنابر این ما تصمیم گرفتیم که بازی‌ای بسازیم که در آن‌ حریف شما واقعا باهوش عمل کند. وی در بازی توانایی یادگیری دارد، می‌تواند استراتژی‌های شما را بررسی‌ کند، بر اساس آنها برنامه ریزی کند و تصمیمات بازیکن را به خاطر بسپارد.

در زیر شما را به تماشای تریلر بازی دعوت می‌کنیم:

|

با اینکه ایده بازی در ابتدا ترسناک به نظر نمی‌رسد، اما مطمئنا شما نیز با تماشای تریلر به این نتیجه رسده‌اید که بازی به نحوی پیاده‌سازی شده که ترس و دلهره را در بازیکن به وجود می‌آورد. شاید بپرسید که اگر همسایه شرور شما، شما را گیر بیندازد، چه اتفاقی‌ می‌افتد؟ داینامیک پیکسلز در این‌باره گفت:
اگر همسایه شما، شما را گیر بیندازد، دوباره در همان نقطه از نقشه بازی، به بازی باز خواهید گشت. با این تفاوت که تمام وسایلی‌ که در اختیار داشتید، از بین می‌روند. بازی هیچ‌گونه چک‌پوینتی ندارد، اما اگر شما بخواهید، می‌توانید در هر زمانی‌ بازی را ذخیره کرده و از آن‌ بیرون بیایید.
نظر شما درباره این بازی پس از دیدن تریلر چیست؟ منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده