نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

انتشار بسته های الحاقی کنسولی برای نسخه PC بازی Batman: Arkham Knight

استودیو راک‌استدی به تازگی در خبری اعلام کرده بروزرسانی جدید نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight که اواخر ماه اکتبر (اواسط ماه آبان) منتشر خواهد شد، قابلیت پشتیبانی از بسته‌های الحاقی و تمام بروزرسانی‌هایی را که تا به حال برای نسخه‌های کنسولی بازی منتشر شده به همراه خود می‌آورد.
راک‌استدی شب گذشته با انتشار پستی در شبکه استیم گفت:
بروزرسانی ماه اکتبر بازی Batman: Arkham Knight که در حال آماده‌سازی است، نسخه پی‌سی بازی را به صورت کامل با بسته‌های الحاقی و بروزرسانی‌هایی که تا به حال برای کنسول‌ها منتشر شده آپدیت می‌کند. بنابراین در زمان انتشار این بروزرسانی، انتظار اضافه‌شدن تمام محتویات نسخه کنسولی (به غیر از بسته‌های الحاقی انحصاری) را به نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight داشته باشید.
با این خبر می‌توان متوجه شد که پس از چندین ماه انتظار، سرانجام همه‌چیز در سر جای خود قرار گرفته و تا چند روز آینده، کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند به تجربه بازی Batman: Arkham Knight بدون بروز مشکل خاصی بپردازند. بازی Batman: Arkham Knight، آخرین قسمت از مجموعه بتمن آرکام، هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. دارندگان Season Pass بازی بتمن: آرکام نایت، طی روزهای گذشته شاهد انتشار بسته الحاقی جدید این بازی با نام GCPD Lockdown بودند. در این محتوای جدید بازیکنان کنترل شخصیت نایت‌وینگ را در دست می‌گیرند و در ماموریتی حیاتی، باید سعی کنند جلوی شخصیت پنگوئن را که سعی دارد از زندان فرار کند بگیرند. DLC جدید قسمت جدید مجموعه بازی‌های بتمن آرکام علاوه بر این محتوای جدید، قسمت سوم چالش‌های Crime Fighter را هم به بازی اضافه کرد. این بسته حالت‌های مبارزه رو در رو و مخفی‌کاری جدیدی را برای شخصیت‌های بتمن، نایت‌وینگ، رابین و آزریِل به بازی اضافه کرده است. منبع: GamePur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده