نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

ساخت فیلم نبرد گودزیلا و کینگ کونگ به صورت رسمی تایید شد

چندی پیش کمپانی فیلم‌سازی لجندری پیکچرز اعلام کرد که احتمالا با همکاری برادران وارنر فیلم نبرد گودزیلا با کینگ کونگ ساخته خواهد شد و حال امروز این خبر به صورت رسمی تایید شده و این دو هیولا پس از حدود ۵۰ سال دوباره رو در روی هم قرار خواهند گرفت. با زومجی همراه باشید.
پس از موفقیت فیلم Godzilla که سال پیش عرضه شد، کمپانی‌های فیلم‌سازی لجندری پیکچرز و برادران وارنر قصد دارند تا این موجود را در نبرد با کینگ کونگ محک بزنند و یک تجربه بصری ناب برای بینندگان فراهم کنند. توماس تال، رییس لجندری، و کوین سوجیهارا، رییس برادران وارنر با معرفی  فیلم اعلام کردند که این دو کمپانی مجوز‌های استفاده از گودزیلا و کینگ کونگ را به اشتراک خواهند گذاشت و در نتیجه آن Godzilla Vs King Kong ساخته خواهد شد. تال در این مورد گفت:
من همواره یکی از طرفداران این دو هیولا بوده‌ام و معرفی این فیلم و دنیای مشترک آن برای خود من بسیار هیجان انگیز است. پس از موفقیت‌های فیلم گودزیلا، تصمیم گرفتیم تا این شخصیت را وارد دنیایی مشترک با کینگ کونگ کنیم و سعی خواهیم کرد تا تجربه خوبی برای طرفداران باشد.
به هر حال این هیولاهای عظیم الجثه در چند سال آینده حضور پر‌رنگی در سینما‌ها خواهند داشت و به موجب آن فیلم‌های Kong: Skull Island در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفند ۹۵)، Godzilla 2 در سال ۲۰۱۸ و بالاخره Godzilla Vs King Kong در سال ۲۰۲۰ اکران خواهند شد. نظرات خود را در مورد تقابل گودزیلا و کینگ کونگ با زومجی در میان بگذارید. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده