// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۰

تماشا کنید: تریلر بازی جدید کیک‌استارتری Strafe غوغا به پا کرده است

بازی مستقل Strafe که در وب‌سایت کیک‌استارتر مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تکمیل پروسه‌ی تولیدش است، بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته و از همه مهم‌تر، تریلر خشن و جالب آن حسابی غوغا به پا کرده است.
در ادامه با زومجی همراه باشید. هرروز کمپین‌های کیک‌استارتری برای جمع‌آوری بودجه‌ی موردنیاز بازی‌ها شروع به کار می‌کنند. از آنجایی که از سایه‌ی نظرات و تصمیمات مدیران عامل‌ بالارتبه و سرمایه‌گذاران روی این بازی‌ها خبری نیست، سازنده‌های جوان هر ایده‌ای را برای جلب توجه‌ی بازی‌کننده، روی میز می‌گذارند. خیلی از این بازی‌ها، مثل بازی مستقل جدید کیک‌استارتی Strafe برای ادای دینی به گذشته‌ها و نمایش تم‌ها و تصاویر دهه‌های ۸۰ و ۹۰ پا پیش می‌گذارند. این بازی به طرز خشونت‌باری زیباترین و باحال‌ترین بازی است ممکن است تاکنون دیده باشید. همین تریلر بازی به حدی شلوغ‌کاری به راه انداخته که نظر خیلی‌ها را به خودش جلب کرده است. به طوری که به گفته‌ی سایت پلیگان، همه‌ی تریلرهای دیگر بازی‌ها باید در مقابل Strafe به زانو درآیند. در توضیح این بازی در صفحه‌ی کیک‌استارترش آمده:
در سال ۲۰۱۴، نزدیک به ۶۰ میلیون نفر روی کره‌ی زمین مُردند. پس یک ریسک کم اما مداوم وجود دارد که تیم ساخت Strafe شاید در نهایت از مرگ‌های خشونت‌بار جان دهد و نتواند بازی نهایی را به پشتیبانان‌اش تحویل دهد.
همه‌چیز مثل این توضیح بامزه، درباره‌ی بازی عجیب و خنده‌دار است و مطمئنا به طرز موفقیت‌آمیزی، چشم‌انداز بازی را به مردم فروخته است و از همین راه آنها را حسابی سر هیجان آورده است. بازاریابی Strafe مثل ایده‌ی تبلیغات بازی‌های رایانه‌ای دهه‌ی ۹۰ است که بعضی اوقات به نتایج جنون‌آمیزی ختم می‌شد. تریلر بازی را حتما مشاهده کنید، چون علاوه‌بر اینکه دیوانه‌وار و شلوغ است، بلکه آدم را به زمانی که مانیتورها سی‌.آر.تی بودند و موس‌ها، قلطک‌دار می‌برد. زمانی که بازی‌های خشونت‌آمیز را از ترس پدر و مادرها در کشوی جوراب‌هایمان مخفی می‌کردیم. منبع: Polygon صفحه‌ی کیک‌استارتر بازی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده