نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱

جمع‌آوری بودجه مورد نیاز برای ساخت Shadowrun: Hong Kong در عرض چند ساعت

استودیو مستقل هَربرایند اِسکیمز امروز برای ساخت بازی جدید خود از سری Shadowrun در سایت کیک‌استارتر درخواست بودجه کرد که توانست در عرض چند ساعت این بودجه را تامین کند و این رقم همچنان در حال‌ افزایش است.

این استودیو صدهزار دلار بودجه اولیه را تنها در عرض دو ساعت به دست آورد و تا زمان نگارش این خبر موفق به دریافت ۳۰۵ هزار دلار کمک مالی از طرف ۷هزار و ۵۹۶ نفر شده است. Shadowrun: Hong Kong دنباله‌ای بر بازی‌های قبلی این سری ، Shadowrun Returns و Shadowrun: Dragonfall خواهد بود که بنابرگفته سازندگان، هنگ‌کنگ جادویی سال ۲۰۵۶ را در قالب یک بازی طولانی و مستقل در سبک نقش‌آفرینی ایزومتریک به تصویر خواهد کشید.

در این بازی می‌توانید هر آنچه از یک Shadowrun انتظار دارید ببینید. داستان سرایی قوی و حق انتخاب در آن با شخصیت‌هایی به یادماندنی و متفاوت و چالش‌هایی که در سبک نوبتی وجود دارند، می‌تواند طرفداران این سری بازی را راضی کند. همچنین بازی از یک سیستم ایجاد شخصیت قوی و کامل بهره خواهد بود که لازمه هر بازی نقش‌آفرینی خوب است. از نکات جالبی که می‌توان در صفحه کیک‌استارتر مربوط به این بازی دید، جدولی است که توسط استودیو سازنده تهیه شده و با افزایش مقدار بودجه تامین شده، قابلیت‌های بیشتری به بازی اضافه می‌شود. طبق گفته استودیو سازنده بازی، Shadowrun: Hong Kong حدود ۱۲ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت که با افزایش بودجه جمع‌آوری شده امکان افزایش آن وجود دارد. به طور مثال تا به این لحظه این بازی ۳۰۰ هزار دلار جمع‌آوری کرده است آخرین قابلیتی که توانسته به بودجه مورد نظر برسد، پایان‌های بیشتر و متفاوت در بازی است. 

بازی shadow Run hong kong final

این بازی برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس در حال ساخت و توسعه است و استودیو سازنده راجع به دیگر پلتفرم‌ها مانند تبلت‌ها یا کنسول‌های خانگی اظهارنظر نکرده است و به نظر هم نمی‌آید که تصمیم استودیو هَربرایند اِسکیمز در این مورد عوض شود.

دلیل انتخاب این پلتفرم‌ها برای عرضه Shadowrun: Hong Kong این بوده تا بتوانیم بهترین بازی و بهترین تلاش خود برای هرچه بهتر بودن آن انجام دهیم و این مقوله با مقدار توان پردازشی تبلت‌ها هم‌خوانی ندارد. این تمرکز در نوع عرضه بازی به ما این اجازه را می‌دهد تا جلوه‌های بصری بهتر و نقشه‌های بزرگ‌تر با اشیای بیشتری در بازی داشته باشیم. استودیو هَربرایند اِسکیمز

این استودیو در صفحه کیک‌استارتر این بازی برای حامیان مالی جوایزی را هم در نظر گرفته است که بسته به مقدار کمک حامیان به آن‌ها تعلق خواهد گرفت. به طور مثال اگر ۱۵ دلار به ساخت این بازی کمک کنید، ۳ موسیقی اختصاصی این بازی را دریافت خواهید کرد یا اگر ۲هزار و ۵۰۰ دلار تا ۱۰هزار دلار به این بازی کمک کنید اسم شما به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان بازی نقش خواهد بست. برای مشاهده صفحه کیک‌استارتر این بازی می‌توانید از اینجا اقدام کنید. هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی مشخص نشده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده