نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۰

فروشگاه مایکروسافت تاریخ انتشار بازی The Elder Scrolls Online را اعلام کرد

فروشگاه رسمی مایکروسافت در لیست آخرین بازی‌های خود اعلام کرد بازی The Elder Scrolls Online در تاریخ ۲۴ فوریه (پنجم اسفند) برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

اگرچه گاهی فقط برای پرکردن تاریخ انتشار بازی‌ها در سایت‌ها، اطلاعات غلطی به مخاطبان داده می‌شود، اما در آمریکای شمالی بازی‌های جدید روز سه‌شنبه منتشر می‌شود و ۲۴ فوریه هم همین روز هفته را نشان می‌دهد. eso_xbo_date_listing-600x301 بازی The Elder Scrolls Online قرار بود در تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۱۴ و همزمان با انتشار نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. اما عرضه نسخه‌های کنسولی بازی با تاخیر همراه و به ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ موکول شد. در این تاریخ هم نسخه‌های کنسولی بازی منتشر نشد و کمپانی زِنیمَکس اعلام کرد این بازی اواخر سال ۲۰۱۴ منتشر می‌شود. در ماه دسامبر، مَت فیرور، کارگردان بازی The Elder Scrolls Online در رابطه با نسخه‌های کنسولی این بازی گفت:

قبل از اعلام تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی، باید برخی از کارهای جزیی دیگر را روی بازی انجام دهیم.

زِنیمَکس دوست ندارد نسخه‌های کنسولی این بازی تنها یک پورت ساده باشند، بلکه اعضای این استودیو نسخه‌های کنسولی را با توجه به کنترلرها و تجربه‌ی بازی با آن‌ها خلق کردند. اواخر سال ۲۰۱۴ زِنیمَکس به‌عنوان هدیه‌ی سال نو میلادی به طرفداران، اعلام کرد نسخه‌های کنسولی The Elder Scrolls Online در سال ۲۰۱۵ منتشر می‌شود. بنابراین تاریخ مذکور را به‌عنوان شایعه در نظر بگیرید و منتظر اخبار رسمی در این زمینه باشید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده