نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰

بروزرسانی جدید بازی Assassin’s Creed Unity تقریبا تمام مشکلات بازی را برطرف می‌کند

اخیرا یوبی‌سافت اطلاعات جدیدی را از آخرین بروزرسانی بازی Assassin’s Creed Unity منتشر کرده است که نشان‌ می‌دهد این شرکت قصد دارد تا مشکلات اساسی بازی را ریشه‌کن کند. با زومجی همراه باشید.
هنوز تاریخ انتشار این بسته‌ی بروزرسانی مشخص نیست، اما یوبی‌سافت عقیده دارد این بسته مشکلات بازی را برطرف خواهد کرد. این ناشر لیستی از خصوصیات بروزرسانی جدید را منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید: قطع شدن بازی پس از بارگذاری فایل ذخیره شده: ما این مشکل را بررسی کردیم و با بروزرسانی چهارم تقریبا آن را برطرف خواهیم کرد. اما پس از انتشار این بروزرسانی، اگر بازهم به مشکل برخوردید، با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید تا مشکل را شناسایی و آن را برطرف کنیم. خطای CE-34878-0: زمانی که فایل ذخیره شده‌ی خود را بارگذاری می‌کنید، بازی قطع می‌شود. این خطا تنها برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 مشکل‌ساز شده است، اما احتمالا با بروزرسانی چهار برطرف خواهد شد. مشکل باگذاری شدن دستاوردها (Achievement) پس از چند روز: اکثر مشکلات بازی برطرف شده است، اما متوجه شدیم روزها طول می‌کشد تا پیشرفت‌های بازیکنان بروزرسانی شود. اگر پس از پنج روز پیشرفت‌های جدید خود را در بازی مشاهده نکردید، با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید تا هرچه سریع‌تر این مشکل را حل کنیم. مشکلات برنامه‌ی نرم افزار هوشمند بازی: ما اخیرا بروزرسانی جدیدی را برای این برنامه منتشر کردیم. این بروزرسانی مشکلاتی که در قسمت پایین قرار دارد را برطرف می‌کند:
  • بازیابی اعتبارات از دست رفته
  • مشکل شناسایی بازیکنان در زمان وصل شدن به بازی برای اولین بار
  • رفع مشکلات بخش آزمایشی
  • رفع مشکل شکست در بازی با وجود اتمام صحیح ماموریت
  • رفع مشکل از بین رفتن پیشرفت کاربر در بازی
یوبی‌سافت همچنین اعلام کرد به دنبال روشی برای اهدای بازی رایگان به کسانی که Season Pass  را خریداری کرده‌اند خواهد بود. گفته شده در آینده‌‌ی نزدیک اطلاعاتی در این رابطه منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده