نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۰

بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای رفع باگ‌های بازی تاخیر خورده است

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، هفته‌ی گذشته بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای دومین بار تاخیر خورد. استودیوی سی‌دی پراجکت رِد، خالق این بازی اعلام کرده دلیل این تاخیر رفع باگ‌های بازی بوده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کار ساخت بازی The Witcher 3: Wild Hunt به پایان رسیده، اما سازندگان از این زمان اضافی برای رفع مشکلات آن استفاده می‌کنند. مارسین ایوینسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رِد در این رابطه می‌گوید:
در حال اصلاح‌ِ آخرین باگ‌های بازی هستیم و بهینه‌‌ سازی‌های لازم را در برخی از نقاط بازی انجام می‌دهیم. ما تلاش می‌کنیم تا تجربه‌ی بهتری را به بازیکنان ارائه دهیم و بازی نهایی هم کیفیت بهتری را بر روی سه پلتفرم خواهد داشت. محتویات بازی را تا انتها تولید کرده‌ایم و در زمان اضافی تغییری را در آن به وجود نمی‌آوریم. جهان‌آزاد The Witcher 3: Wild Hunt در بازی‌های ویدیویی بی‌سابقه است و محتویات زیادی در بازی وجود دارد که ساعت‌های طولانی شما را سرگرم می‌کند.
بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ مِی 2015 (بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده