// سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰

سازنده بازی Stalker: Shadow of Chernobyl بازی جدیدی را معرفی کرد

استودیو جی‌اس‌ام گیم‌ورلد، سازنده Stalker: Shadow of Chernobyl  پس از سال‌ها دوباره بازگشایی شد و در حال ساخت بازی بعدی خود هستند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا از جزئیات این خبر آگاه شوید.
در مصاحبه ای که Gamesindustry.biz با یکی از اعضای جی‌اس‌ام گیم‌ورلد به نام ولنتاین یلتش انجام داده است، وی جزئیات زیادی را از پروژه حال حاضر این تیم فاش نکرد، تنها این نکته را متذکر شد که بازی جدید آن‌ها به سلایق طرفداران Stalker نزدیک است و یک بازی طراز اول و بزرگ خواهد بود. ظاهرا این استودیو از همان امکانات و موتور گرافیکی که برای پروژه‌های قبلی به کار برده بودند،استفاده خواهد کرد. یلتشو می‌گوید:
ما به طرفداران خود اطمینان داریم. مخاطبان ما کمی قدیمی هستند؛ آن‌ها ۱۶ ساله نیستند، بلکه افرادی با میانگین سنی ۲۵ تا ۴۰ سال مخاطبان ما را تشکیل می‌دهند. فکر نمی‌کنیم که ساخت بازی رایگان شکل درستی از بازی باشد که می‌خواهیم بسازیم. بنابراین تصمیم داریم که یک بازی برای مخاطبان قدیمی خود بسازیم که طراز اول (AAA) و بزرگ باشد. احتمالا طرفداران ما از این بابت خوشحال خواهند شد.
یلتشو اشاره‌ای به نام بازی جدید نکرد و در صحبت‌های خود چیزی در مورد ادامه‌ای بر Stalker نگفت. هفته پیش استودیو وست گیمز که ادعا می‌کردند سازندگان سابق Stalker  هستند، کمپین جمع‌آوری بودجه برای بازی به نام Stalker Apocalypse را راه انداختند. این استودیو پیش از این نیز سعی داشت تا بودجه‌ای برای پروژه‌ای مشابه به نام Areal جمع کند که خودش باعث بحث و جدل‌های فراوان شده بود. یلتشو در این باره گفت:
من شناخت درستی از این افراد ندارم، ولی موضوع مقداری خنده‌دار است! این افراد ادعا می‌کنند که جزوی از تیم Stalker بوده‌اند و بر روی این بازی کار کرده‌اند، اما هیچ‌کدام حقیقت ندارد.
او توضیح داد که توسعه‌دهندگان استودیو وست گیمز در واقع فقط بر روی یک بازی فلش برپایه‌ مرورگر کار می‌کردند که هیچ‌وقت به مرحله‌ی عرضه نرسید. اما آن‌ها هیچ‌وقت درگیر ساخت سری استالکر نبودند. از سال ۲۰۱۰ که استودیو جی‌اس‌ام گیم‌ورلد بسته شد، برخی از سازندگان‌اش به 4A Games رفتند و بر روی بازی Metro کار کردند. نظر شما در رابطه با این صحبت‌ها چیست؟ چه برداشتی از این صحبت‌ها می‌کنید؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده