// چهار شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۵

اتفاقات سریال فرعی «مردگان متحرک» در لس‌آنجلس جریان دارد

به گزارش وب‌سایت «تی‌وی‌ لاین»، مجموعه‌ی فرعی‌ای (Spin off) که قرار است براساس سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» شبکه‌ی AMC ساخته شود، داستان آخرالزمان زامبی‌ها را به شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفرنیا می‌برد. این در حالی است که سریال اصلی «مردگان متحرک» در شهر آتلانتای ایالت جورجیا اتفاق می‌افتد. گفته می‌شود که این سریال فرعی در سال ۲۰۱۵ پخش خواهد شد.
قسمت ابتدایی این سریال زامبی‌ محور که هنوز نامی برایش انتخاب نشده، از اوایل سال بعد فیلمبرداری خواهد شد. به گفته‌ی چارلی کالیر رییس شبکه‌ی AMC، ، این سریال جدید قصد دارد از این مسئله پرده‌برداری کند که «در دیگر بخش‌های این دنیای زامبی‌زده چه اتفاقاتی در حال وقوع است». سال پیش بود که AMC ساخت مجموعه‌ای جدید در این دنیا را در دستور کار خود قرار داد. سریال جدید از شخصیت‌ها و خط داستانی کاملا تازه‌ای بهره می‌برد و به قول کالیر « نگاهی فراموش‌نشدنی دیگری است به آخرالزمان زامبی‌ها». رابرت کرکمن، از تهیه‌کنندگان اجرایی و خالق کمیک‌بوک‌های «مردگان متحرک» هم از ساخت این سریال خیلی خوشحال است. او در این‌باره می‌گوید:
«بعد از ۱۰ سال کار بر روی کمیک‌بوک‌ها، خیلی هیجان‌زده‌ام که این فرصت را داریم تا به گوشه‌ی دیگری از دنیای مردگان متحرک سر بزنیم. این مسئله که این سریال از روی کمیک‌بوک‌ها دنبال نمی‌شود، همچون یک صفحه‌ی سفید، خلاقیت‌ام را دوباره فعال کرده است».
مردگان متحرک هم‌اکنون در اواسط فصل پنجم‌اش به سر می‌برد و پخش‌اش از ۸ فوریه ۲۰۱۵ از شبکه‌‌ی AMC‌ دوباره از سر گرفته می‌شود. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده