نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۳۰

نمرات بازی The Crew منتشر شد | دیدگاه مراجع معتبر تحلیلی دنیا چه بوده است؟

The Crew، یکی‌ دیگر از بازی‌های سبک مسابقه‌ای امسال است که توسط کمپانی یوبی‌سافت منتشر شده است. هم‌زمان با انتشار آن، محافل معتبر تحلیلی بازی‌های ویدیویی دیدگاه‌ خود را در مورد این بازی ارائه دادند. با زومجی همراه باشید.
با توجه به نقدهای منتشر شده، The Crew نتوانست تا عملکرد موفقی را به نام خود ثبت کند. ابتدا نگاه به تعدادی از مراجع تحلیلی می‌اندازیم تا ببینیم نظر آن‌ها راجب The Crew چه بوده است:

گیم اینفورمر: ۷/۱۰

به عنوان یک سفر جاده‌ای، The Crew یک بازی متوسط است. برخی  اوقات لحظات لذت‌بخشی را در بازی سپری خواهید کرد. اما در این بازی، آمریکا یک کشور پوچ و توخالی است.

جوی‌استیک: ۶/۱۰

The Crew تلاش بی‌فایده برای محبوب‌شدن در میان بازی‌های ریسینگ است، اگر به خاطر برخی از قسمت‌های بازی نبود، این بازی هیچ ارزشی نداشت. در دنیای بازی‌های مسابقه‌ای، این بازی هیچ جایی را برای خود ثبت نمی‌کند.

(EGM) ای‌جی‌ام : ۶/۱۰

برخلاف نقشه‌ی بزرگ بازی که آمریکا را در بر می‌گیرد، The Crew برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی خوب تقلا می‌کند. ماموریت‌های بازی و خط داستانی خسته‌کننده بی‌معنی است. فرآیند microtransaction (پرداخت درون برنامه‌) هم این بازی را غیر قابل تحمل می‌کند.

گیم‌اسپات: ۵/۱۰

زمانی که The Crew شما را در برابر هوش‌مصنوعی خوب و دنیای وسیع و بزرگ قرار می‌دهد، به شما احساس انجام یک بازی خوب دست می‌دهد. اما زمانی که شما برای پیوستن افراد دیگر به گروه‌تان تلاش می‌کنید و گرافیک منقضی بازی و فیزیک غیرقابل پیش‌بینی را می‌بینید، متوجه می‌شوید The Crew بازی خوبی نیست. زمانی که به دلیل مشکلات سرور نمی‌توانید بازی کنید، ناامید خواهید شد.

پالیگان: ۴.۵/۱۰

از میان این همه محتویات ناقص، یا ایده‌ی جاه‌طلبانه و دنیای بازی، نمی‌دانم کدام یک غیرقابل تحمل است. تا به حال بازی‌ای که از همه‌نظر کامل و از همه‌نظر ناقص باشد را ندیدم.
The Crew تا کنون بیست و دو بررسی از این بازی در سایت متاکریتیک به ثبت رسیده که از این تعداد، سه نقد نمره‌ی زیر ۴.۵ از ۱۰ را نشان می‌دهد، ۱۵ بررسی نمره‌ی ۵ تا ۷.۵ را نشان می‌دهد و فقط ۴ مرجع به این بازی نمرات قابل قبول بالای ۷.۵ تا حداکثر ۷.۶ از ۱۰ را اهدا کرده‌اند. با توجه به این نمرات، متاسفانه بازی The Crew نتوانست به یک بازی موفق تبدیل شود. تا این لحظه میانگین امتیاز بازی در وب‌سایت متاکریتیک و نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 که بیشترین تعداد بررسی‌ها بر روی آن انجام شده، عدد ۵۹ از ۱۰۰ را نشان می‌دهد. منبع‌: Metacritic


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده